Склад методичної ради

ЗображенняПекур Валентина Костянтинівна-директор школи, вчитель хімії, спеціаліст вищої категорії, старщий вчитель, голова МР
Шелтушева Катерина СтепанівнаШелтушева Катерина Степанівна-заступник директора з НВР, учитель української мови та літератури, спеціаліст вищої категорії,старший учитель, заступник голови МР
Сивоконь Олена ІванівнаСивоконь Олена Іванівна-заступник директора з НВР, учитель початкових класів, спеціаліст вищої категорії, вчитель-методист, секретар МР
Юрчук Олена ВасилівнаЮрчук Олева Василівна-заступник директора з виховної роботи, учитель російської мови, спеціаліст вищої категорії, старший вчитель член МР
Ðудковська Олена ВалеріївнаРудковська Олена Валеріївна -керівник методичного об’єднання вчителів початкових класів, учитель початкових класів, спеціаліст вищої категорії,старший учитель
Титик Галина ОлексіївнаТитик Галина Олексіївна-керівник методичного об’єднання вчителів- гуманітарно – філологічного циклу, спеціаліст, вищої категорії, старший учитель, член МР
Грінченко Юлія ГригорівнаГрінченко Юлія Григорівна-керівник методичного об’єднання вчителів природничо - математичного циклу,учитель математики , спеціаліст ІІ категорії, член МР
ЗображенняКриворучко Тетяна Миколаївна-шкільний бібліотекар, член МР

Організаційні заходи методичної ради школи

- Поновити інформаційні стенди «Атестація вчителів», «Методична робота в школі», «Методичний вісник», « Програма «Обдарована дитина», «Внутрішкільний контроль»,(вересень- жовтень, Шелтушева К.С.)

-Ознайомити вчителів початкових класів, вчителів - предметників з обласними та міністерськими Інструктивно- методичними рекомендаціями щодо вивчення шкільних дисциплін у 2018-2019 н. р. (серпень -вересень 2018 р., Сивоконь О.І., Шелтушева К.С.)

-Ознайомити вчителів, які викладають навчальні предмети у 8 класі з обласними та міністерськими Інструктивно-методичними рекомендаціями щодо впровадження Нового Державного стандарту базової школи та вивчення дисциплін у 2018-2019 н. р.(серпень - вересень 2018 р., Шелтушева К.С.)

-Опрацювати Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти, за якими буде проводитись оцінювання навчальних досягнень учнів у початкових класах у 2018-2019 н. р. ( Сивоконь О.І.)

-Ознайомити вчителів-предметників із навчальними посібниками та програмами, за якими будемо працювати у 2018/2019 н. р. (серпень, вересень, Шелтушева К.С.)

-Поповнювати картотеку методичної літератури, статей педагогічних та фахових журналів (протягом року, бібліотекар, заступники директора).

- Поповнювати фонд бібліотеки школи навчальною і методичною літературою (постійно,бібліотекар, адміністрація)

- Забезпечити активну співпрацю вчителя з батьками, із шкільним психологом, з метою збереження і зміцнення фізичного здоров’я дітей.


Робота над методичною проблемою

Педагогічний колектив школи у 2018-2019 н р. продовжує роботу над реалізацією науково-методичної проблеми: "Створення умов для реалізації основних напрямків Концепції «Нова українська школа» шляхом впровадження освітніх технологій та забезпечення індивідуального підходу до навчання та виховання".

В рамках роботи над даним питанням:

- Спланувати роботу шкільних методичних об’єднань;- Постійно знайомити вчителів з новинками методичної та педагогічної літератури з проблемного питання роботи школи (протягом року, члени методичної ради);

- Дібрати та систематизувати теоретичний та практичний матеріал для проведення педагогічних рад.

- Провести індивідуальні та групові консультації: Про ведення класних журналів у 1-11 класах. Про ведення журналів гурткової роботи. Про ведення портфоліо класних керівників. Про дотримання техніки безпеки всіма учасниками НВП. Про підготовку та проведення І та II етапів Всеукраїнських предметних олімпіад з базових дисциплін. Консультації з учителями, що атестуються.

- Складання плану атестації.

- Роль класного керівника в згуртуванні учнівського колективу.

- Індивідуальна робота з учнями.

- Підготовка до зовнішнього незалежного оцінювання учнів 11 класу.

- Правовиховна робота серед учнів та батьків.

- Складання психолого-педагогічної характеристики.


Тематика засідань методичної ради

на 2018-2019 навчальний рік

Засідання 1 (серпень)

1. Обговорення й затвердження плану роботи методичної ради, планiв роботи МО на 2018-2019 навчальний рiк.

2. Про розгляд та схвалення плану роботи з обдарованими дітьми та шкільного наукового товариства на 2018/2019 навчальний рік.

3. Затвердження плану проведення предметних тижнів у 2018-2019 навчальному poцi.

4. Шляхи реалізації єдиної науково-методичної проблеми закладу.

5. Про проведення І (шкільного) етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін.

6. Про визначення змісту, форм і методів підвищення кваліфікації вчителів у 2018/2019 навчальному році.

7. Шляхи реформування освіти: методичний коментар основних змін, нововведень у 2018-2019 н.р.

Засідання 2 (жовтень)

1. Робота з обдарованими дітьми. Звіт учителів про науково-дослідницьку роботу учнів.

2. Про підсумки І (шкільного) етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів. Підготовка учнів до участі у ІІ (районному) етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів.

3. Про участь учителів школи в шкільному та районному конкурсі «Учитель року 2019».

4. Затвердження плану підготовки та проведення атестації педагогічних працівників.

5. Організація взаємовідвідування уроків з метою забезпечення наступності в навчанні початкової й середньої ланки. Аналіз особливостей сучасного уроку.

6. Про адаптацію учнів до навчання в 1, 5, 10 класах.

Засідання 3 (лютий)

1. Аналіз участі учнів у І та ІІ турах олімпіад з базових дисциплін, конкурсах, роботі МАН.

2. Про проведення моніторингу якості освіти учнів за І семестр та визначення допрофільної підготовки і профілів навчання в 10-х класах.

3. Гурткова та позакласна робота з предметів.

4. Про психолого-педагогічні аспекти 2018-2019 навчального року.

5. Про організацію роботи з дітьми з особливими освітніми потребами.

Засідання 4 (квітень)

1. Обговорення результатів чергової атестації вчителів та підсумки курсової перепідготовки.

2. Підготовка та організація проведення державної підсумкової атестації.

3. Про підсумки роботи з молодими вчителями.

4. Робота шкільних факультативів, курсів за вибором, індивідуальних занять.

5. Опрацювання і прийняття рекомендацій щодо основних напрямків методичної роботи в 2019/2020 навчальному році.

Засідання 5 (червень)

1. Підведення підсумків проведення державної підсумкової атестації.

2. Про підсумки методичної роботи.

3. Аналіз роботи педколективу над методичною проблемою.

4. Обмін думками та пропозиціями щодо складання річного плану роботи та планування методичної роботи на наступний навчальний рік.

5. Про підсумки моніторингу освітнього процесу за 2018/2019 навчальний рік. Визначення рейтингу навчальних досягнень учнів з навчальних предметів.

6. Про результати реалізації системи підвищення кваліфікації вчителів у 2018/2019 навчальному році.

Кiлькiсть переглядiв: 146

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.